Nyheder

MSC Cruises åbner for salget af krydstogter på MSC Seaview

28-07-2016

MSC Cruises har meddelt, at det andet af deres intelligente skibe i Seaside-generationen, der forventes at blive taget i brug i 2018, får navnet MSC Seaview. Skibet vil tilbringe sin første sæson i det vestlige Middelhav med hjemmehavne i kulturelle og historiske Genua, Marseille og Barcelona.  Salget åbnede den 4. juli for medlemmerne af MSC Voyagers Club, som et særligt tilbud til vores loyale gæster, og den 18. juli for alle andre gæster.


Da skibet er kendt som ”skibet, der følger solen”, er designet i Seaside-generationen et udtryk for MSC Cruises’ passion for havet, og byder blandt andet på den største udendørsplads pr. gæst til havs. Inspireret af et banebrydende strandlejlighedskoncept vil MSC Seaview forene gæster og hav, med specialdesignede indslag, der udnytter det varme vejr. Gæsterne ombord kan eksempelvis nyde måltider, drinks og afslapning uden døre i middelhavsstolen med en af de bedste havudsigter i verden. De får også glæde et et større antal kahytter med balkon, havudsigt og offentlige områder med hver detalje nøje planlagt for at gæsterne skal få det optimale ud af havet og solen.


En unik designdetalje på MSC Seaview er et imponerende 360-graders promenadedæk med et rækværk af glas, der løber rundt om hele skibet. Dette fantastiske offentlige område fungerer som et livligt afslapningsområde, hvor gæsterne kan slentre i den friske luft, spise og drikke uden døre i en af de mange barer og restauranter eller shoppe i butikkerne, krydret med en spektakulær havudsigt så langt øjet rækker.


MSC Seaview er en af MSC Cruises’ nye generation af intelligente skibe, som benytter den seneste og bedste teknik, tilgængelig til havs, for at give gæsterne en skræddersyet oplevelse både ombord og på land, så de kan få en enestående, personlig krydstogtoplevelse. I partnerskab med Samsung, verdens største selskab inden for elektronik og IT, vil næste generation af teknik inkludere alt fra de seneste display- og mobilløsninger til produkter, som styrker kundens købsoplevelser. Det inkluderer blandt andet:


  • Anvendelse af Field Communication (NFC), via krydstogtkort, armbånd eller smartphone for et udbud af forskellige valg, herunder lokalisering af børn, adgang til kahytten og betalinger ombord.
  • Interaktive skærme for at gøre det nemt at vælge udflugter og booke forestillinger og restauranter.
  • iBeacon-teknik, som er tilpasset efter den enkelte gæsts specifikke ønsker, så de aldrig går glip af deres favoritoplevelser, vil kommunikere med mobile enheder og sende push-meddelelser om relevant information og tilbud efter den enkelte gæsts ønsker.


I lighed med alle ferier med MSC Cruises kan gæsterne forvente, at et krydstogt på MSC Seaview udmærker sig ved moderne og bekvem indkvartering, altid frisk og autentisk mad, prisbelønnet underholdning, masser af afslapning og, i den anden ende af spektret, et program, spækket med aktiviteter, særligt udviklet til familier og deres børn i alle aldre, fejlfri service samt nogle af de bedste og mest varierende udflugtsprogrammer i land, som branchen kan tilbyde. Der bliver afsløret flere detaljer om de spændende nyheder ombord på MSC Seaview  i løbet af de kommende måneder.

MSC Seaview stævner ud på sin jomfrurejse fra Genua, Italien, den 10. juni 2018.