Kontakt

FAQ

Spørgsmål

    • HVORDAN SER RUTINERNE UD FOR OMBORDSTIGNING?

      Ombordstigningen begynder ved tidspunktet for check-in, der fremgår af din krydstogtbillet. Check-in lukker 90 minutter før skibets afgangstid, undtagen i amerikanske havne, hvor check-in lukker to timer, før skibets afsejler. Det er vigtigt, at du medbringer din e-billet og Embarkation Form, som skal være korrekt udfyldt med alle dine personlige oplysninger. Rutinen for ombordstigning varierer fra skib til skib. Læs mere her for detaljeret information.

    • Hvordan fungerer Web Check-In?

      Før at sikre en problemfri ombordstigning er det vigtigt, at du altid medbringer din e-billet og en Embarkation Form med korrekte personoplysninger, når du ankommer til afrejsehavnen. Hvis du har booket direkte gennem MSC Cruises, bør du checke ind ved hjælp af vores Web Check-In. Hvis du har bestilt via et rejsebureau, kan du også bede bureauet checke ind for dig.
       
      Når du udskriver din e-billet, skal denne information angives for alle passagerer i bookingen: Fornavn, efternavn, fødselsdato, fødeby, køn, nationalitet, pasnummer eller nationalt id-kortnummer, passets eller det nationale id-korts udstedelsesdato, passets eller det nationale id-korts udløbsdato samt personer, der kan kontaktes ved en eventuel nødsituation (fornavn, efternavn og telefonnummer til et familiemedlem eller ven, som ikke er med på rejsen).
       
      Inden du tager til havnen, bør du altid kontrollere, at du medbringer alle nødvendige rejsedokumenter til rejsen, og at alle personoplysninger i alle dokumenter er korrekte. Hvis du har brug for at ændre noget, kan du altid foretage et nyt web check-in og udskrive en ny e-billet.

    • Hvilke dokumenter er nødvendige for et krydstogt?

      Hver gæst har ansvaret for at medbringe alle rejsedokumenter, der er nødvendige for at gå ombord på skibet i den aktuelle afrejsehavn - f.eks. et gyldigt pas og de eventuelle visa, der er påkrævet til alle stop på krydstogtet. Gæsten har også ansvaret for eventuelle vaccinationer, der er nødvendige for rejsemålene, der besøges på krydstogtruten. 

      Bemærk, at MSC Cruises ikke tager ansvar for rådgivning om rejsedokumenter eller indrejseregler. Gæster, der ikke har de nødvendige dokumenter til ombordstigning eller indrejse i de aktuelle lande, bliver nægtet ombordstigning uden kompensation. Hvis du har spørgsmål om, hvad der er gældende for netop din rejserute, beder vi dig kontakte os, alternativt det aktuelle lands ambassade.

    • Må jeg tage mad og drikke med ombord?

      Nej, men mad og drikke kan købes ombord. Denne regel gælder også ved ombordstigning efter besøg og udflugter i land.

    • Hvor meget bagage må jeg have med?

      To kufferter og to stykker håndbagage pr. person.

      Læs på billetten for nøjagtig information om, hvad der er gældende for dit krydstogt.

    • Hvordan håndteres bagagen ved ombordstigning og afstigning?

      Inden afrejsen beder vi alle gæster mærke deres bagage med de bagagemærker, der blev udleveret sammen med krydstogtbilletten, og aflevere den til MSC-personalet i terminalen. Bagagen bliver leveret i kahytten lige efter ombordstigningen.

      To dage før krydstogtets afslutning får gæsterne information om afstigningen og to nye bagagemærkater. Dette placeres i kahytten. Stil venligst bagagen med mærkater på uden for kahytten, aftenen inden afstigning. Bagagen bliver afhentet og leveret direkte i terminalbygningen under afstigningen. Bemærk, at rutiner for ombordstigning og afstigning kan variere mellem forskellige havne

    • Hvad sker der, hvis min bagage og andre ejendele bliver væk?

      MSC Cruises, selskabets medarbejdere eller rejsebureauer påtager sig ikke ansvar for mistet, beskadiget eller stjålet bagage samt personlige ejendele. Læs mere om dette i bestillingsbetingelserne. Hvis bagage eller personlige ejendele forsvinder eller bliver beskadiget, skal en medarbejder straks kontaktes.

    • Er der parkeringsplads ved terminalen?

      I de fleste afrejsehavne kan parkering købes gennem MSC Cruises. Vi anbefaler, at du bestiller parkering i forvejen. Du kan ringe til vores call center eller benytter vores online-service. Her kan du også få information om, hvad der er gældende i din afrejsehavn.

    • Hvilke betalingskort og kreditkort accepteres?

      Visa, MasterCard, American Express, JCB og Diners Club.

    • Hvilke betalingsformer er der ombord?

      Alle køb ombord betales med dit personlige Cruise Card, så du ikke skal have kontanter eller betalingskort på dig. For at aktivere dit Cruise Card til indkøb skal du enten registrere dit kredit- eller betalingskort ved receptionsskranken eller ved Cruise Card Activation Points (kun tilgængelige på visse skibe), alternativt deponere et kontantbeløb i reception Guest Service efter ombordstigning.

    • Kan jeg hæve kontanter ombord?

      Hvis dit kreditkort er registreret for din ombordkonto, kan du hæve kontanter ombord. Det kan kun gøres i skibets valuta (euro eller US dollar afhængig af krydstogtrute) og mod et gebyr.

    • Hvordan finder jeg rundt på skibet?

      Der er et kort over skibet i hver kahyt. For flere af skibene kan man også downloade kort på siden for det respektive skib her på hjemmesiden. Du kan altid bede medarbejderne om hjælp, hvis du ikke kan finde rundt.

    • Hvordan er temperaturen inden døre på skibet?

      MSC Cruises sørger for, at temperaturen inden døre er behagelig, og der tages hensyn til gældende vejrforhold. Du kan selv regulere temperaturen i din kahyt på termostaten.

    • Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet nogle ejendele?

      Hvis du har tabt eller på anden måde mistet noget, skal du kontakte receptionen eller Guest Service for at se, om det er blevet afleveret.

    • Hvilke er Hotelservicegebyret?

      Under dit krydstogt, vil hele skibets personale give dig fremragende service. De støttes af lige så mange medarbejdere og besætningsmedlemmer, der arbejder hårdt bag kulisserne for at sikre, at du nyder hvert øjeblik ombord. For nemheds skyld vil MSC Cruises automatisk tilføje et dagligt hotelservicegebyr til din konto ombord, baseret på din valgte rute, og antallet af dage, som tjenesterne ydes. 


      Hotelservicegebyret er obligatorisk og er integreret i den totale pris. Hotelserviceafgiften gælder ikke for børn under 2 år på tidspunktet for krydstogtets afgangsdato. Gebyret dækker de ydelser, du har benyttet om bord og beregnes ud fra din rejseplan og antal overnatninger, se nedenstående tabel for beløb. Bemærk venligst, at nedenstående beløb var gældende, da kataloget blev trykt og kan ændres. Læs mere.

      GEBYRER FOR BARSERVICE
      Der tilføjes automatisk et servicegebyr på 15 % til alle køb i barer, undtagen på forudbetalte drikkevarepakker.

      DRIKKEPENGE
      Bemærk venligst, at vi ikke anbefaler, at du giver drikkepenge til enkelte medarbejdere

    • Er rygning tilladt?

      Rygning er kun tilladt i specifikke områder ombord. Rygning er ikke tilladt i nærheden af restauranter og buffeter, hvor der serveres mad, og heller ikke i Medical Centre, børneklubber, gange eller elevatorfoyerer, mødepladser for grupper, f.eks. ved sikkerhedsøvelser, afstigning, afgang til udflugter, offentlige toiletter eller barer i tilslutning til steder, hvor der serveres mad. Rygning er heller ikke tilladt i kahytter eller på balkoner.

    • Er der solstole?

      Solstolene er til rådighed for gæsterne uden omkostninger. De kan ikke bestilles, og gæsterne bedes ikke optage dem med personlige ting under længere fravær (mere end 30 minutter). Badehåndklæder findes ved alle swimmingpools eller i kahytten. De skal returneres efter brug. Badehåndklæder, der ikke bliver returneret, kan debiteres gæsternes ombordkonto.

    • Sikkerhed ombord

      To report any missing person or criminal activity while on board, we recommend to immediately dial Tel 99 for prompt assistance (Reception – Guest Service). For detailed information on Crime Response please click here.

    • Tilbyder MSC Cruises assistance til passagerer med handicap eller nedsat bevægelighed?

      MSC Cruises og besætningen har altid været opmærksomme på gæsternes behov og stræber altid efter at give den bedste tilgængelige service i overensstemmelse med internationale standarder for tilgængelighed.

    • Kan jeg medbringe medicin om bord?

      Ja. Hvis det er muligt, skal de bæres i håndbagagen. Vi råder også vores gæster til at medbringe en liste over den medicin, de agter at tage med om bord, så personalet om bord kan yde bistand i tilfælde af en medicinsk nødsituation.

    • Hvordan kan jeg gøre MSC Cruises opmærksomme på mine behov?

      MSC Cruises skal informeres om specielle behov via ’Særlige Behov’-blanketten, som findes online og hos alle anerkendte rejsebureauer. Udover blanketten kan en lægeerklæring, der bekræfter at passageren er i stand til at gennemføre rejsen, blive efterspurgt.

    • Hvad er sidste frist for at underrette MSC Cruises om mine specielle behov?

      For at vi kan tilbyde vores gæster den bedst mulige oplevelse om bord, er vi nødt til at kende til vores gæsters særlige behov i god tid uanset deres kompleksitet. Vi beder derfor om, at gæster informerer os om eventuelle særlige behov, de måtte have, når de foretager deres booking, eller senest to arbejdsdage før afgang. Efter denne frist er det ikke sikkert, vi kan tilbyde den nødvendige assistance.

    • Hvem vil tage hånd om min anmodning og hvordan vil den blive behandlet?

      Alle anmodninger sendt direkte til MSC Cruises via rejsebureauer vil blive behandlet af særligt trænede Contact Centre-personale. For visse anmodninger kan en nærmere undersøgelse ud fra et praktisk eller medicinsk synspunkt være nødvendig, og denne vil blive foretaget af en specialiseret intern komité. I alle tilfælde vil personoplysninger blive behandlet i overensstemmelse med vores privatpolitik.

    • Hvor hurtigt vil jeg modtage svar?

      På arbejdsdage bliver anmodninger normalt behandlet med det samme. I nogle tilfælde kan en nærmere undersøgelse dog være nødvendig og svar kan tage lidt længere tid. I alle tilfælde sigter vi mod at svare så hurtigt som muligt.

    • Kan MSC Cruises afvise min booking eller nægte mig ombordstigning?

      Dette vil kun ske af hensyn til at sikre gæster og besætningsmedlemmers sikkerhed, hvilket har afgørende betydning.

    • Hvilken medicinsk service er der ombord?

      Alle MSC Cruises’ skibe har et veludstyret Medical Centre, som ledes af skibslægen og andet faguddannet personale. Centrets åbningstider fremgår af skibets Daily Program. Ved akutte behov er der et vagtnummer, du kan ringe til døgnet rundt. Der opkræves et gebyr for medicinsk service, nødsituationer dog undtaget. Information om priser fås ombord. Gæster, der skal betale for medicinsk service under krydstogtet, kan efter krydstogtet kontakte sit forsikringsselskab for at søge om erstatning.

    • Er der særlige menuer for glutenallergikere og for dem med fødevareallergier/intolerancer?


      - Vegetarian Menus of delicious specialities, freshly prepared to the gourmet standards for which MSC is renowned.


      Pre-packed Kosher* meals and high-quality Halal products (beef, lamb and poultry) are available if requested at least two months before departure.


      - Gluten-Free** Cuisine: MSC Cruises has obtained a certification from Bureau Veritas to provide gluten-free menus (food code <20 ppm*) worldwide in the main restaurants of MSC Grandiosa, MSC Seaside, MSC Seaview, MSC Meraviglia, MSC Preziosa, MSC Divina, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Magnifica, MSC Poesia, MSC Orchestra and MSC Musica. 


      *Kosher meals may be available on board following former requests of the guest at least two months before departure for an additional charge starting from €25 p.p. to be confirmed at the time of booking.

      **MSC gluten free menus are suitable for gluten intolerance, but not in case of gluten allergy.

      • Gluten-Free menus from breakfast through to lunch and dinner in the main restaurants. Afternoon tea (pre-packed snacks) in the buffet restaurants
      • Gluten free meal options for tours that include meals can be requested at the Shore Excursions desk onboard
      • Wide choice of gluten-free beverages, including cocktails and beers 
      • All gluten-free recipes are prepared by skilled personnel in dedicated kitchens on board, using products stored in special areas in accordance with the  "Cruises Project" of the  Associazione Italiana Celiachia (Italian Coeliac Association) with which MSC works closely for the above ships, cruising in the Mediterranean and in Northern Europe.
      • On MSC Armonia, MSC Sinfonia, MSC Opera and MSC Lirica guests can find only a limited selection of pre-packaged gluten-free snacks such as, biscuits, croissants, sponge cakes and muffins.                                                                             
        Once MSC Grandiosa is launched, we will complete the certification process with Bureau Veritas that will allow us to offer gluten-free menus on this ship as well. 

    • Modtager besætningen om bord specialtræning i at give assistance til passagerer med handicap eller nedsat bevægelighed?

      Alle besætningsmedlemmer om bord modtager særlig intern træning, så de er opmærksomme på behovene hos passagerer med handicap eller nedsat bevægelighed og er i stand til at tilbyde den nødvendige assistance.

    • Findes der kahytter til passagerer med handicap eller nedsat bevægelighed?

      Ja, alle skibe i MSC-flåden har et begrænset antal af specialindrettede kahytter med ekstra gulvplads og mere plads til bevægelse. Der bør anmodes om disse kahytter på reservationstidspunktet.

    • Er ekskursionerne tilgængelige for passagerer med handicap eller nedsat bevægelighed?

      Størstedelen af udflugter er fuldt ud tilgængelige, men det er ikke desto mindre tilrådeligt at tjekke detaljerne. Når man er kommet om bord, rådes passagerer til at kigge i programmet for tilgængelige ture gennem Udflugtskontoret. En særlig nøgle vil angive sværhedsgraden for hver enkelt ekskursion og om bevægelseshæmmede passagerer kan deltage.

    • Er der kørestole til rådighed for passagerer? Kan jeg bruge dem?

      Kørestole findes på alle skibe i MSC Cruises-flåden og må udelukkende bruges ved ind- og udskibning og i tilfælde af nødssituation.

    • Hvilke områder på skibet er tilgængelige for passagerer med handicap eller nedsat mobilitet?

      Alle vores skibes dæk, offentlige arealer og passagerområder er designet til at være så tilgængeligt som muligt for bevægelseshæmmede gæster.

    • Kan en bevægelseshæmmet passager rejse alene?

      Ja, forudsat at han/hun er fuldt uafhængig. Er det ikke tilfældet, er han/hun nødt til at rejse med en hjælper, som kan yde den nødvendige assistance.

    • Kan jeg rejse med min førerhund?

      Ordentligt uddannede og certificerede førerhunde er altid tilladt om bord, forudsat at de er ved godt helbred og har alle de påkrævede dokumenter til at rejse ind i fremmede lande, som besøges under krydstogtet. Gæsten vil blive informeret i forvejen om den indkvartering, der gives til dyret, faciliteter og proceduren ved ind- og udskibning. Gæster er personligt ansvarlige (med eventuel hjælp fra sin hjælper) for pleje, fodring og general omsorg for dyret.

    • Er der skilte for passagerer med synshandicap?

      Alle vores skibe er indrettet med Braille-skilte på offentlige arealer, i elevatorer og ved kahytternes indgang. Der er også talesystem i elevatorer på skibe af Fantasia- og Musica-klasse, der annoncerer etagen på engelsk.

    • Kan jeg modtage dialysebehandling om bord?

      Peritoneal dialysis may be performed at the on board Medical Centre, if the guest brings all necessary medicines and equipment. The equipment and machines used for haemodialysis treatment are carried on a limited number of cruises.

    • Kan jeg modtage dialysebehandling om bord?

      Peritonealdialyse kan udføres i Medical Centre om bord, hvis gæsten selv medbringer al nødvendig medicin og udstyr. Udstyret og maskinerne som bruges til hæmodialysebehandling er kun medbragt om bord på visse krydstogter. For yderligere information om denne service, venligst kontakt: info@msccruises.se.

    • Hvad er MSC Cruises politik for rejser til regioner, hvor zika-virus forekommer?

      Sundhedsmyndigheder verden over fraråder kvinder, som er - eller prøver at blive gravide - og deres partnere mod at rejse til områder, hvor Zika-virussen forekommer. Derfor tilbyder MSC Cruises gravide gæster og deres medrejsende i samme kahyt mulighed for at afbestille sit krydstogt i disse områder, uden omkostning, alternativt at booke rejsen om og vælge en anden af de mange destinationer, hvor MSC Cruises er aktive. Krydstogtet skal gennemføres inden for 24 måneder fra ombestillingen er foretaget. Om- og afbestilling i henhold til disse betingelser kræver svangerskabsattest fra lægen. Omkostningsfri om- og afbestilling reguleres i henhold til vores bestillingsbetingelser. 

      Gæster, som vil have mere information om Zika-virussen, kan kontakte deres praktiserende læge eller besøge CDC’s websted:  
      http://www.cdc.gov/zika/   
      http://www.cdc.gov/zika/hc-providers/pregnant-woman.html   
      http://www.cdc.gov/media/releases/2016/p0801-zika-travel-guidance.html

    • Hvilket udstyr er der i alle kahytter?

      Alle kahytter er udstyret med en minibar, TV, interaktivt TV (skibe i Musica- og Fantasiaklassen), sikkerhedsboks, hårtørrer, aircondition og telefon. Læs mere om, hvilket udstyr der er i den kahyt, du er interesseret i, på siden om dit skib.

    • Hvad er forskellen mellem indvendig og udvendig kahyt?

      I modsætning til indvendige kahytter har udvendige kahytter vinduer eller balkon.

    • Kan jeg ringe fra min kahyt?

      Ja, du ringer gratis til andre kahytter eller internt på skibet (f.eks. butikker, Guest Service, SPA). For eksterne telefonsamtaler tilkommer et gebyr, som bliver trukket på din ombordkonto. Information om gebyrer og instruktioner findes ombord.

    • Findes der kahytter til passagerer med handicap eller nedsat bevægelighed?

      Ja, alle skibe i MSC-flåden har et begrænset antal af specialindrettede kahytter med ekstra gulvplads og mere plads til bevægelse. Der bør anmodes om disse kahytter på reservationstidspunktet.

    • Er der roomservice?

      Ja, der er roomservice døgnet rundt. Ring 99 fra telefonen i kahytten, så kan du tale med receptionen/Guest Service.

    • Er der vaskeservice?

      Ja, der er vaskeservice, som er mulig mod betaling. En komplet prisliste findes i kahytten. Du kan også ringe 99 fra telefonen i kahytten.

    • Må jeg tage elektriske apparater med ombord?

      De eneste elektriske apparater, du må have i kahytten, er elektriske barbermaskiner, hårtørrere, batteriopladere og computere. Apparater, der producerer varme, er ikke tilladt.

    • Kan jeg få morgenmad i kahytten?

      Ja, morgenmad i kahytten serveres hver morgen mellem kl. 7 og kl. 10, undtagen på ombordstigningsdagen. Den er inkluderet uden ekstra omkostninger, hvis du rejser med Fantastica, Aurea, Wellness eller Yacht Club-oplevelse, mens det koster €/$3.50 for gæster, der rejser med Bella-oplevelse. En menu er tilgængelig i kahytten. For at bestille morgenmad vælger du det, du vil have, og aftenen før hænger du menuen på det udvendige dørhåndtag.

    • Hvordan får jeg information om, hvad der sker ombord?

      Daily Programme er et dagligt informationsblad, der leveres til kahytten hver aften. Det beskriver aktiviteterne den følgende dag. Her finder du vigtigt information om livet ombord, interessante fakta om omgivelserne eller skibet, måltider og andet, som kan være rart at vide. Du får også Daily Specials med dagens aktuelle tilbud, f.eks. i butikker, restauranter eller barer.

    • Hvad er MSC Voyagers Club?

      MSC Voyagers Club er et loyalitetsprogram for MSC Cruises’ gæster. Det er MSC Cruises’ måde at belønne vores mest loyale gæster på. 

      Læs MSC Voyagers Club medlemsbetingelser for mere information.

    • Hvorfor burde jeg være medlem af MSC Voyagers Club?

      MSC Voyagers Club er gratis og nem at blive medlem af. Det er en god måde for krydstogtelskere at opleve livet ombord og på land, samtidig med at de får gode fordele og samler point. Jo oftere du er på krydstogt med MSC Cruises, desto større fordele får du.

      Læs MSC Voyagers Club medlemsbetingelser for mere information.

    • Hvor meget koster det at blive medlem af MSC Voyagers Club?

      Det er nemt og gratis at komme med i MSC Voyagers Club.

      Læs MSC Voyagers Club medlemsbetingelser for mere information.

    • Hvordan bliver jeg medlem af MSC Voyagers Club?

      Medlemskabet kan tegnes af alle gæster, som har rejst med MSC Cruises mindst en gang siden 2006. Alle gæster kan blive medlemmer, også børn fra 0 år.

      Sådan kommer du med i MSC Voyagers Club:
      Ved at udfylde Online Activation-formularen, efter du har bestilt 
      Ved at ansøge om medlemskab ombord ved MSC Voyagers Club Information Desk 
      Ved at udfylde ansøgningen om medlemskab efter krydstogtet. Du finder ansøgningen her.

      Når du er blevet medlem af MSC Voyagers Club, får du et Voyagers Club-kort og et medlemsnummer, som du kan bruge i forbindelse med næste krydstogt.

      Læs MSC Voyagers Club medlemsbetingelser for mere information.

    • Hvad kan jeg gøre med mine MSC Voyagers Club-point?

      MSC Voyagers Club-point giver dig medlemsrabatter, når du bestiller krydstogter med MSC Cruises, og der er også flere andre medlemsfordele, du kan drage nytte af på krydstogtet. Oplev alle fordele og rabatter for hvert medlemsniveau ved at besøge klubbens websted.

      Læs MSC Voyagers Club medlemsbetingelser for mere information.

    • Hvordan får jeg MSC Voyagers Club-point?

      Medlemmer af MSC Voyagers Club optjener 100 point for hver $/€ 150 forudbetalte tillægstjenester, der bestilles inden krydstogtet. Du får også 100 point for hver $/€ 150 du bruger ombord (kasinoet undtaget). Pointene for køb ombord (ovennævnte forudbetalte Shipboard Credit) får du, når du har betalt slutregningen. Pointene bliver overført på pointkontoen, efter krydstogtet er afsluttet.

      Dine indtjente MSC Voyagers Club point afgør, hvilket niveau, du ender på.
      Welcome medlemskab: 1 confirmed booking
      Classic medlemskab: 1 to 2,199 points 
      Silver medlemskab: 2,200 to 4,299 points 
      Gold medlemskab: 4,300 to 9,999 points
      Diamond medlemskab: 10,000 + points

      Læs MSC Voyagers Club medlemsbetingelser for mere information.

    • Hvilke butikker er der ombord?

      Alle skibe har Tax Free-butikker, frisør- og skønhedssaloner og fotoservice. Alle gæster i MSC Yacht Club kan udnytte services til privat shopping uden for butikkernes åbningstider, eksklusive præsentationer af udvalgte smykker i suiten eller personlig levering af købte genstande i suiten.

    • Hvad er butikkernes åbningstider?

      Åbningstiderne står i Daily Program-bladet, som leveres til kahytten hver aften. Butikkerne har generelt set åbent om dagen, når skibet befinder sig til havs.

    • Er der Tax Free ombord?

      Ja, MSC Cruises har et bredt udvalg af Duty og Tax Free shopping på skibene.

    • Er priserne højere ombord end på land?

      Nej. På grund af regler, som gælder til havs, kan mange produkter, f.eks. alkohol, tobak og dufte), sælges skattefrit*. Priserne kan derfor ligge 30 % under priserne på land.

      *Afhængig af sejlrute og gældende love

    • Kan jeg købe fotos eller dvd’er efter krydstogtet?

      Desværre kan fotos og dvd’er ikke købes efter krydstogtet. Hvis du vil købe disse produkter, råder vi dig til at gøre det på krydstogtet.

    • Hvad sker det, hvis de bliver dårligt vejr?

      Hvis vejret er dårligt, vil al underholdning finde sted i skibets lounger og offentlige områder.

    • Hvilke typer af aktiviteter kan jeg finde ombord?

      Følgende aktiviteter arrangeres regelmæssigt på alle skibe: Professionelle danselektioner, fitnessgrupper, pool games, kunst og håndværk, danseaftener, temaaftener, holdsport, brætspil, karaoke, talentjagt, fun nights, spørgsmålssport, sportsaktiviteter. Spørg medarbejderne, og læs Daily Programme for mere detaljeret information.

    • Er der aktiviteter om dagen, når skibet ligger i havn?

      Underholdningen og aktiviteterne varierer på de forskellige krydstogtruter. Aktiviteter gennemføres også, når skibet ligger i havn, bl.a. professionelle danselektioner, fitnessgrupper, lege, spil, osv.

    • Koster disse forestillinger ekstra?

      Nej. Alle gæster kan deltage i underholdningen uden ekstra omkostninger. Undtaget er Cirque du Soleil ombord på MSC Meraviglia, som er afgiftsbelagt. I nogle tilfælde skal underholdning bestilles i forvejen efter ombordstigningen.

    • Koster 4D-biografen ekstra?

      Ja, 4D-biografen, som findes ombord på MSC Fantasia og MSC Splendida, koster €6 pr. person. Afgiften kan blive ændret.

    • Hvilken type shows kan jeg forvente ombord?

      Et varieret udbud af optrædener og shows er planlagt hver aften: Internationale musicals, klassisk og moderne musik, dans, mimekunstnere, troldkarle og jonglører. Underholdningsteamet gør sit yderste for, at hvert krydstogt skal være en nydelse. Aftenunderholdningen præsenteres i Daily Programme, som leveres dagligt i kahytten.
       .

    • Er det nødvendigt at reservere plads i teateret?

      MSC Cruises har bygget store teatre på alle skibe, så hver gæst får en behagelig plads. Gæsterne kan se en af de to forestillinger pr. aften, og tiderne er tilpasset de forskellige middagstidspunkter. Da samme forestilling vises to gange er der en plads til alle passagerer. På de nyrenoverede MSC Armonia, MSC Sinfonia, MSC Opera og MSC Lirica er der undertiden op til tre forestillinger hver aften. På disse skibe bør pladser bestilles i forvejen.

    • Hvilke fødevarer tilbydes der til babyer og små børn om bord?

      Alle børn om bord på MSC's krydstogtsskibe kan få retter, der er både velsmagende og kreative og også varierede og spændende. Vores store udvalg af menuer er sammensat, så de falder i børnenes smag og opfylder deres behov for nærende kost.

    • Vil Kids Club være åben i de kommende måneder? Og hvilken slags aktiviteter for børn vil være tilgængelige?

      Våra barnklubbar och familjeaktiviteter välkomnar barn och föräldrar till en säker miljö samt en rolig och trevlig upplevelse.

      Nye foranstaltninger inkluderer reduceret kapacitet, en strømlinet registreringsproces, kontaktløs temperaturkontrol og håndrensning inden adgang. Vi tilføjer nye spændende aktiviteter og familieunderholdning, der kan bookes op til én dag i forvejen. Legetøj og vand leveres af vores personale, alle personlige ejendele holdes udenfor som en ekstra sikkerhedsforanstaltning.

      MSC Babycare (dedikeret til spædbørn og småbørn under 3 år) er midlertidigt utilgængelig om bord på vores skibe.

    • Hvilke slags underholdning findes der om bord for de yngre gæster?

      Et meget kvalificeret personale står for underholdningen til de yngre gæster, så deres ferie med garanti bliver lige så uforglemmelig som de voksnes. Der er ad hoc programmer, der er sammensat specielt til alle aldersgrupper som for eksempel sports- og andre konkurrencer, quizzer, skattejagter og vandlege i swimmingpoolen. Der er også et fuldt udstyret legerum til rådighed med et stort udvalg af legetøj, der er sammensat, så det kan opfylde behovene hos alle aldersgrupper. Udvalget går fra brætspil, dam og skak til stencils, kunst, tavler, modellervoks, malersager, gruppespil og meget mere.   Børne- og familiepools  Børnepoolen er for børn på minimum 2 år, og badeble må ikke anvendes. Voksenpoolens minimumsgrænse er 6 år, og børn må kun benytte poolen under opsyn af en voksen.

    • Koster det ekstra, hvis børnene deltager i disse aktiviteter?

      Nej. Aktiviteterne er et gratis tilbud.

    • Kan børn deltage i MSC Voyagers Club-programmet?

      Ja.

    • Er der barnesenge og høje stole til rådighed om bord?

      Ja. Der er et begrænset antal barnesenge og høje stole til rådighed om bord, men du skal være opmærksom på, at efterspørgslen på dem er større i højsæsonen. Du bedes venligst sikre dig, at dit rejsebureau sender dine ønsker om disse ting, når du booker dit krydstogt.

    • Kan man købe bleer og dåser med babymad om bord?

      Nej, vi sælger ikke bleer eller dåser med babymad om bord.

    • Er det muligt at lade børnene blive om bord, mens forældrene tager på en udflugt i land?

      Ja. Hvis aktivitetskoordinatorene Mini Club får besked mindst én dag i forvejen.

    • Hvilke aldersbegrænsninger gælder ombord?

      At rejse på krydstogt alene: Hovedpassageren skal være fyldt 18 år.

      (Vær opmærksom på at krydstogter som afgår fra Miami eller New York har 21 års grænse for alkoholholdige drikkevarer)
      Casino: 18 år 
      Fitnesscenter: 14 år 
      Spa: 18 år

      Børnepoolen: 2 år. Badeble må ikke anvendes. 
      Voksenpoolens: 6 år. Børn må kun benytte poolen under opsyn af en voksen.

      Børnepris på udflugter: 12 år

    • Hvad er internetforbindelse via satellit, og hvordan fungerer det?

      Til havs er det ikke muligt at benytte et almindeligt bredbånd, som du kan gøre på land. I stedet skal internetforbindelsen ombord gå via satellitter til fastlandet, for at forbindelsen skal fungere.

    • Hvorfor er internetforbindelsen via satellit langsommere end forbindelsen på land?

      Din information skal sendes mellem skibets antenne og den nærmeste satellit, og somme tider kan signalet blive blokeret af f.eks. høje bjerge, store bygninger eller dårligt vejr. Der er flere forskellige former for forstyrrelser, der kan opstå, når man bruger satellitter til internetkommunikation, hvilket medfører langsommere forbindelse eller midlertidige afbrydelser.

    • Hvornår er det det bedste tidspunkt til at benytte internetforbindelse via satellit?

      De fleste gæster vil gerne oprette forbindelse om morgenen og eftermiddagen, når de kommer tilbage fra deres udflugter. På disse tidspunkter vil forbindelsen dermed være langsommere end normalt. Derfor er det fornuftigt at vælge andre tider end disse, hvis du ønsker at surfe hurtigt.

    • Hvor ombord fungerer internetforbindelse via satellit?

      Internetforbindelse er tilgængelig i offentlige områder og i de fleste kahytter og suiter. Det, du har brug for til at kunne surfe, er en af vores internetpakker og en mobiltelefon, tablet, bærbar pc eller anden enhed. Hvis du ikke har en enhed, du kan surfe på, kan du bruge computerne i vores Internetcafé.

    • Hvilke internetpakker er mulige, og hvad koster de?

      Vi tilbyder to forskellige internetpakker til forskellige behov og forskelligt antal enheder. Du kan købe dem pr. dag eller for hele krydstogtet. Læs mere og se priser her.

    • Browse Internet Cruise Package

      The "Browse Internet Cruise Package" keeps you connected with friends and family all cruise long. Text on messenger services, browse the web and send emails using your devices.  
      Unlimited data 24 hour access Browse the web Send and receive emails and images Chat on messenger apps (e.g. WhatsApp) 
      Please note that with this package it is not possible to view videos or access video or music streaming websites (such as Netflix, Hulu, Amazon Music, YouTube etc.) or video chat. 

      Package options: 
      - 1 DEVICE:Ideal for guest that want to connect 1 device only and do not want to spend too much. 
      - 2 DEVICES: Ideal for couples that want to connect to Internet for checking email, chat and surf the web. 
      - 3 DEVICES: Perfect for families of 3, or for couples that want to connect 2 mobile devices and 1 tablet or laptop with no need to access to video streaming websites. 
      - 4 DEVICES: Perfect for families or for guests that want to connect up to 4 devices (e.g. 2 mobile devices, 1 laptop, 1 tablet) with no need to make video call or access to Youtube and other streaming websites 
      Browse and Stream Cruise Package

    • Browse & Stream Cruise Package

      The "Browse & Stream Cruise Package" keeps you connected with friends and family all cruise long. Text on messenger services, browse the web and send emails using your devices. 
      - Unlimited data 
      - 24 hour access 
      - Browse the web 
      - Send and receive emails and images 
      - Chat on messenger apps (e.g. WhatsApp) 
      - Video chat 
      - Stream music and videos 
      - Post video and live stream on social media 


      Package options: 
      - 1 DEVICE:Ideal for people that only need to connect 1 device and want to upload videos on social networks, enjoy video calls, or access video and music streaming. 
      - 2 DEVICES:Ideal for couples that want to connect to Internet for uploading videos on social networks and make video calls 
      - 3 DEVICES:Perfect for families of 3 or for couples that want to connect 2 mobile devices and 1 tablet or laptop, and that want to upload videos on social networks, enjoy video calls or access video and music streaming or YouTube 
      - 4 DEVICES:Perfect for families or guests that want to connect up to 4 devices (e.g. 2 mobile devices, 1 laptop, 1 tablet) and that want to upload videos on social networks, enjoy video calls or access video and music streaming or YouTube.

    • Kan jeg byttet min internetpakke med en anden?

      Ja, du kan eksempelvis altid skifte fra "pr. dag" til "pr. krydstogt”-pakke. Du kan også opgradere til en bedre pakke for en dag eller for resten af krydstogtet. Hvis du har købt en "pr. krydstogt"-pakke og vælger at opgradere til en større pakke for en dag, bliver din første pakke genoptaget efter 24 timer.

    • Kan jeg etablere forbindelse om bord uden at have min egen enhed med?

      Ja, du kan etablere forbindelse på vores computere i vores Internetcafé.

    • Hvorfor er internetforbindelse via satellit dyrere end en almindelig internetforbindelse?

      Vi har foretaget store investeringer for at kunne tilbyde internetforbindelse på vores skibe. Gebyrerne, der betales af dem, der bruger tjenesten, bidrager til de store omkostninger, vi har for at stille tjenesten til rådighed.

    • Er prisen for internetforbindelse den samme på alle skibe?

      Ja, vores pakkepriser er de samme for alle gæster og på alle skibe. Prisen pr. krydstogt varierer afhængigt af krydstogtets længde. Læs mere under Før krydstogtet > Tillægstjenester > Wi-Fi og Internet.

    • Hvorfor bliver in forbindelse afbrudt efter [XX] minutter?

      Når en bruger har logget ind på netværket, kan opdateringer og apper, der kører i baggrunden på enheden, øge trafikken, når internetforbindelsen ikke bruges aktivt. For at reducere brugen af bredbånd og øge hastigheden på internettet for aktive brugere, lukker systemet forbindelsen efter XX minutter. For at undgå at blive afbrudt kan du eksempelvis opdatere en side i weblæseren for at nulstille nedtællingen. Hvis du logges af systemet automatisk, kan du etablere forbindelse igen ved at klikke på START.

    • Der står i pakken, at der indgår et bestemt antal MB. Hvor meget er en MB?

      MB står for megabyte, hvilket betyder 1 million bytes. Det bruges til at måle mængden af information, der sendes eller modtages via en internetforbindelse.

Our offices

Select your country

  • Austria

    MSC Kreuzfahrten (Austria) GmbH 

    Mariahilferstraße 103/3/2 

    1060 Wien

    click here for more details

  • Belgium

    MSC Cruises Belgium  
    Boulevard de l’Humanité 65 
    1601 RUISBROEK 
    Belgium
    Click here (french website or flamish website) for more details
  • Bulgaria

    Premier Tours (MSC Partners)
    43 Bregalnitsa Str
    1606 Sofia - Bulgaria
    Phone:+359 29201215
    Fax:+359 29209830

    CONTITRANS M. Ltd (MSC Partners)
    Yakubica Street, 25, 1st floor, office 19
    1164 Sofia - Bulgaria
    Phone:+359 29627518
    Fax:+359 29626520

    Travel Holidays Ltd (MSC Partners)
    14 Voynishka str
    8000 Burgas - Bulgaria

    Europa Tour Professional (MSC Partners)
    183 Rakovski str
    1142 Sofia - Bulgaria
    Phone: + 359 888515113

    Utopia Tour (MSC Partners)
    Phone: + 359 2 44 33 739

    Cruise Expert (MSC Partners)
    70, Vitosha Blvd.
    Sofia 1000, Bulgaria
    Phone: + 359 876 000822


    Travel Agency Blue Seas Ltd-14
    Arch Petkomomoliv Str,
    fl 3 app 11 Varna 

    Phone: +359 889276910

    Usit Colours - 35
    Vasiil Levski Blvd.,
    Sofia 1000, Bulgaria

    Phone: +359 29811900 ext. 303

    New Travel Agency -
    Ltd 92 Levski Bld 

    1504, Sofia Bulgaria
    Phone: +359 24640400/1/2 - +359 24640405
    Fax +359 9884708219

  • Croazia | Bosnia | Serbia | Slovenia

    MSC Krstarenja doo
    Sv Kriza 3
    HR 20 000 Dubrovnik
    Croatia
                 

    Office Split
    Gat sv. Duje 1 (Trajektni terminal)
    HR 21000 Split - Croatia

    Office Zagreb
    Jurišićeva 19 (Rotonda centar III. kat)
    HR 10000 Zagreb  - Croatia 


    Click here  for more details

  • Cyprus

    TOP KINISIS TRAVEL (MSC Partners)
    33B, Ayias Zonis Str
    PO Box 53081 3300 Limassol - Cyprus
    Phone:+ 357 25818681
    Fax: + 357 25353900
  • France

    MSC Croisières
    5 rue Barbès
    92120 Montrouge - France

    Click here   for more details

  • Germany

    MSC Kreuzfahrten GmbH
    Ridlerstraße 37
    80339 München


    Click here  for more details

  • Greece

    BlueSun Travel & Consulting  

    A: 3, Stadiou St. - 1st Floor

    Syntagma Square, Athens, Greece 10562

    T/F: +30-210-3254642

    VAT 800612135

    E: bluesun1954@gmail.com

    Skype: bluesuntravelandconsulting

    www.nereusgroup.gr

     

    MANESSIS TRAVEL (MSC Partners)
    4, Filellilon Street
    10557 Athens - Greece
    Phone: +30 210 3211 777
    Fax: +30 210 3211 527


    VERSUS TRAVEL Ltd (MSC Partners)
    7, Filellinon Street
    10557 Athens - Greece
    Phone: + 30 210 3232 800
    Fax: + 30 210 3232 450


    NEREUS GROUP (MSC Partners)
    2, Afentouli Str.
    18536 Piraeus - Greece
    Phone/Fax: +30 210 4524 842

    TOP KINISIS HELLAS MEPE (MSC Partners)
    22, Filellinon Str.
    10557 Athens - Greece
    Phone: + 30 210 3232 501
    Fax: + 30 210 3232 059


    GOLDAIR TOURISM S.A. (MSC Partners)
    1st Km Paianias,Markopoulou Avenue
    19002 Paiania Attica Greece

    CRUISE EXPERTS (MSC Partners)
    6, Paleologou Benizelou str
    10556, Plaka, Athens, Greece
    Phone: +30 210 3259900


    NAVIHELLAS CRUISE CENTER (MSC Partners)
    83, Iroon Politechniou Ave.
    GR 185 36 Piraeus, Greece
    Phone: + 30 210 4284391

    TOP KINISIS HELLA MEPE (MSC Partners)
    22, Filellinon Str.
    10557 Athenes - Greece
    Phone: +30 2103232501
    Fax: +30 2103232059

    CRUISE EXPERTS (MSC Partners)
    6, Paleologou Benizelou str
    10556, Plaka, Athens;Greece
    Phone: +30 2103259900

  • Hungary

    VISTA (MSC Partners)
    Andrassy ut 1
    H-1061 Budapest - Hungary
    Phone: +36 4299747
    Fax: +36 42999750


    MAHART TOURS (MSC Partners)
    Belgrád rakpart - Nemzetközi Hajóállomás 
    H-1056 Budapest- Hungary
    Phone: +36 14844012
    Fax: +36 12664223


    FOR TWO (MSC Partners)
    UTAZÁSI IRODA Kft. Montevideo u. 2/c
    H -1037 Budapest - Hungary
    Phone: +361 355 7897


    CHEMOL TRAVEL (Marshaller Kft) (MSC Partners)
    Batthyány utca 49. fsz. 9.
    H-1051 Budapest - Hungary
    Phone: +361 266 21 74


    OTP Travel Ltd. (MSC Partners)
    Nádor utca 2
    H-1051 Budapest, Hungary
    Phone: + 36-1-354-7307
    Fax: + 36-1-354-7330


    WELLNESS TRAVEL (MSC Partners)
    Frankel Leò u 13
    H - 1027 Budapest - Hungary
    Phone: +361 451 0700
    Fax: +361 239 5733


    NUR NECKERMANN Kft (MSC Partners)
    Dayka Gábor u. 5.
    H-1118 Budapest, Hungary
    Phone: + 36 40 244 444
    E-mail: msc@neckermann.hu


    BOCI TOURS Kft 
    O'hidy Krisztina
    email: info@bocitours.hu
    Mobile phone: 36704256351

  • Italy

    MSC Crociere Customer Service 
    Via A. Depretis, 31 
    80133 Napoli Italia 
     
    Click here   for more details
  • Latvia

    Cruiselines Agency Ltd (MSC Partners)
    Kalapaka Bulvaris 7-10,
    LV1010 Riga, Latvia
    Phone: +371 67331675
    Fax: +371 67331674


    Pegasus International (MSC Partners) 

    11 Kalku iela,
    LV-1050 Riga, Latvia
    Phone: +371 67357733

  • Lithuania

    KELIONIU AKADEMIJA (MSC Partners)
    S. Zukausko 35-99
    Vilnius 09129, Lithuania
    Phone: + 370 5 2430636
    Phone: + 370 607 92223
    Fax: +370 5 2430661

    TRAVEL AGENCY "West Express" Vilnius
    Phone: +370 52122500


  • Malta

    Hamilton Travel Co. Ltd. (MSC Partners)
    4 St. Publius Street
    Floriana FRN 1443- Malta
    Phone: +356-21-241292/249543
    Fax: +356-21-226430/223598
  • Netherlands

    MSC Cruises the Netherlands B.V.
    Kruisweg 825-A
    2132 NG  Hoofddorp

    Click here  for more details

  • Poland

    VENITI TOUR SAFPOL Travel Sp. z o.o. (MSC Partners)
    ul. Pańska 96 lok. 38
    00-837 Warszawa, Poland
    Phone: + 48 226306333
    Fax: + 48 226306334


    NIEBIESKAMILA (MSC Partners)
    Biuro Podrozy Niebieska Mila ul.Wschowska 9
    60-164 Poznan, Poland
    Phone: +48 061 861 42 00
    Fax: +48 061 868 56 38


    PT TOURS GRUPA ATLAS TOURS Sp. Zo.o. (MSC Partners)
    Zory 44-240, ul. Moniuszko 15
    44-200 Rybnik, ul. Korfantego 1, Poland
    Phone: +48 (32) 43 52 344 (ext. 116)
    Phone: +48 (32) 43 52 344


    MARCO POLO TRAVEL Sp. Zo.o. (MSC Partners)
    ul. Woronicza 15
    02-625 Warszawa, Poland
    Phone: +48 22 492 77 90
    Fax: + 48 22 567 31 01


    Schmetterling Reisen (MSC Partners)
    91286 Obertrubach, Germany
    Phone: +49 (0) 91 97 62 82 0
    Fax: +49 (0) 91 97 .62 82 - 182

    Magazine Italian Style (MSC Partners)
    Ul. Sw Mikolaja 59-60
    50-127 Wroclaw, Poland
    Phone: +48 697250399


    Rejsclub (MSC Partners)
    ul. Podkomorzego 58a/1,
    83-000 Gdansk Pruszcz, Poland
    Phone: (+48) 058 713 82 00
    Fax: +48 (58) 713 82 01

  • Portugal

    MSC Cruzeiros Portugal
    Empreendimento Alcantara-Rio, Rua Fradesso de Silveira nº 4 - 1ºA
    1300-609 Lisbon, Portugal 


    Click here  for more details

  • Romania

    Happy Tour (MSC Partners)
    Metropolis Center str Grigore Alexandrescu 89-97 etaj 4
    Aripa Vest sector 1 011033 Bucarest, Romania
    Phone:+4021 3070601
    Fax:+4021 3070640


    Perfect Tour (MSC Partners)
    26 Sevastapol St
    010992 Bucharest Romania
    Phone:+40 314022458
    Fax:+40 213119954


    Croizere.net (MSC Partners)
    Str. Piata Unirii, 12 ap.3
    400015 Cluj - Napoca, Romania
    Phone: +40 264 593 372
    Fax:+40 364819706


    Aerotravel (MSC Partners)
    Calea Victoriei 91-93,
    sector 1, 010067 Bucharest, Romania
    Phone:+40 213167306
    Fax:+40 213167303


    Carpatour (MSC Partners)
    Bld. 15 Noiembrie, 1
    Brasov, Romania
    Phone/ Fax: +40 (268) 471 057


    Ship Travel International (MSC Partners)
    Str N Titulescu nr 6
    810268 Braila Romania
    Phone:+40 0239689800
    Fax:+40 0239692158


    4 U travel (MSC Partners) 

    16, Londra Street, ap 6
    011763, Bucharest Romania
    Phone/ Fax: +40.72.334433

    J'INFO TOURS -  
    Street Jules Michelet, no.1 - Sector 1, 
    010458  Bucharest ROMANIA   
    Phone +40 21 316 58 10    
    Fax+40 213163198 

    Happy Cruises 
    Str. Dr. Felix nr. 57, etaj 1, sector 1, 
    Bucuresti, Romania 
    Phone +40 31 403 5073   
    Fax+40 31 403 5079       

    Pegas Holiday SC 
    Pegas Holiday SRL - 
    CHRISTIAN 76 TOURS 
    Calea Dorobantilor, nr 54 
    Sector 1, 010574 Bucarest  

    AGOS TOUR - 
    Str Vasile Loichita nr 1-3 
    Bl. C, SAD 8 Timisoara – Timis Romania 
    Phone: +40 0356 100 538               
  • Russia

    Armenia, Azerbaijan, Belarus
     
    PAC GROUP 
    Lubyansky proezd 21-5 
    101000 Moscow, Russia 
    Phone: +7 4959330950 
    Fax: +7 4959330952
  • Scandinavia

    MSC Cruises Scandinavia AB
    Karlavägen 104, 5th floor 
    S-115 26 Stockholm- Sweden

    Click here (Sweden website, Norway website, Denmark website) for more details

  • Spain

    MSC CRUCEROS, S.A.U.
    C/AREQUIPA, 1 -  4ª
    28043 Madrid - Espana

    Click here for more details

  • Switzerland

    MSC Kreuzfahrten AG
    Weisse Gasse 6
    CH-4001 Basel - Switzerland 


    Click here (french website or german website) for more details

  • Turkey

    MSC Cruises Turkey
    Altunizade Mahallesi
    Kısıklı Cad. No:42
    34662 Üsküdar İstanbul
    Phone : +90.216.444.67.20
    Telefax: + 90.216.4745698
  • Ukraine

    Center Cruises of Ukraine Ltd (MSC Partners) 
    Sadovaya st 3, off 203 
    65023 Odessa - Ukraine 
    Phone: +38048 7847272 
    Fax: +38048 7847274
     
    PAC GROUP (MSC Partners) 
    L.Ukrainki bul. 34, office 510 
    01133 Kiev, Ukraine
    Phone: +38044 2062080 
    Fax: +38044 2062080
  • United Kingdom & Ireland

    Mediterranean Shipping Cruises Ltd.
    Queens House 55-56 Lincoln's Inn Fields
    WC2A 3LJ London - Great Britain UK 


    Click here for more details

  • USA

    MSC Cruises USA INC.
    6750 North Andrews Avenue, Suite 100
    Fort Lauderdale, Florida FL 33309 USA

    Click here for more details

  • Argentina

    MSC Cruceros S. A.
    Marcelo T. de Alvear 624 - 1° Piso
    C1058AAH Buenos Aires - Argentina

    Click here for more details

  • Brazil

    MSC CRUZEIROS DO BRASIL LTDA.
    Av. Ibirapuera 2332 - 6th floor - tower #2
    04028-003 SAO PAULO - SP -Brazil


    Click here for more details

  • Mexico

    MSC Cruceros
    Union 2 Esq. Benjamin Franklin - Col. Escandon
    C. P. 11800 Mexico D.F.

    Click here for more details

  • Egypt

    MSC Company Egypt
    55, El Sultan Street
    PO Box: 670 Alexandria - Egypt

    Click here  for more details

  • Israel

    MSC Israel Ltd
    Beit Amot 157 Jaffa Rd
    31339 Haifa - Israel
    Phone : +972-4-8549046
    Fax : +972-4-8510161

     

    Click here for more details

  • Lebanon

    MSC Lebanon Cruises Division
    Gemaizeh, St. Famille Str. Marine Tower, 2nd Floor

    Beirut - Lebanon


    Click here   for more details.

  • Morocco

    Sky Holidays (MSC Partners)
    7, Rue George Sand Val Fleuri
    PO Box 60014 Casablanca - Morocco 
    Phone: +212- 522 99 10 99
    Fax : +212- 522 98 23 04

    Equinox 5 (MSC Partners)
    5, Avenue Annakhil
    hay Riad, Rabat- Morocco
    Phone: + 212 537563060

    TUT Travel&Tourism-16 Rue Tanta (Derriere Hotel Balima) 
    Rabat Maroc 
    tuttravel@menara.ma   
  • South Africa

    MSC Cruises South Africa 

    Johannesburg:1 Wessels Road, Rivonia - South Africa 
    Durban: 33 Claribel Road, Morningside - South Africa 
    Cape town :Block C Ground Floor, Lagoon - South Africa 

    Beach Office Park, Cnr Boundry Rd & Marine Drive, Milnerton


    Click here for more details

  • Tunisia

    D' Alessandro Travel (MSC Partners)  
    45, Av. Habib Bourguiba - Le Colisée
    Tunis - Tunisia
    Phone: + 216 71 33 95 00
    Fax: + 216 71 35 12 59

    Orange Travel Group - Orange Cruises (Tunisie) S.A. (MSC Partners)
    41, Rue d'Iran
    1002 Tunis, Tunisie
    Phone: + 216 71 831 141
    Fax: + 216 71 831 132

    Julia Tours and cruises (MSC Partners) 
    130, Av. De la Republique
    La Goulette 2060 - Tunis, Tunisie

    Decouvertes de Sotuvit (MSC Partners) 
    4 Avenue des Etats Unis, 1002 Tunis
    Phone: + 216 22301190
    Fax: + 216 71905297

    AMEL VOYAGES - 
    81 Avenue Khereddine Pacha – 
    Pacha Center -Entrée A – 5° 
    Etage Tunis 1073  
    Phone+216 58309960
  • United Arab Emirates

    Sharaf Travel (MSC Partners)
    Near Burjuman Centre
    Khalid Bin Waleed Street
    P.O.Box 21593, Bur Dubai, Dubai U.A.E.
    Phone: +971 (0)4 3966969 
    Fax: +971 (0)4 3975377
  • Australia & New Zealand

    MSC Cruises (Australia) Pty Ltd.
    Suite 532 5 Lime Street, King Street Wharf
    Sydney NSW 2000- Australia

    Click here for more details

  • Bangladesch

    Marco Shipping Company Limited 
    Rupayan Karim Tower (4th floor)80, 
    VIP Road, Kakrail, Dakha-1000 
    Phone:+88-028397333 
    Fax:+88-028391333 
    General email saber@mscbangla.com
  • China (PRC)

    MSC Cruises Travel Agent (Shanghai) Co., Ltd
    Room 1608, SIPG Tower, 358 Dongdaming Road, 200080
    200080 Shanghai-China
    Fax: +86 21 35308393
  • India

    Sharaf Travels Pvt. Ltd.

    MSC House, Opp. Divine Child High School,

    Andheri Kurla Road,

    Andheri (E),

    Mumbai – 400059,

    India

    Phone:  +91-22-67313053/56/58

    Fax:        +91-22-67313010

  • Japan

    MSC Cruises Japan Ltd 
    Toranomon Kiyoshi Bldg. 2F, 4-3-10 Toranomon, Minato-ku
    Tokyo, 105-0001 Japan 


    Click here for more details

  • Kazakhstan

    Kyrgyzstan, Tadjikistan, Turkmenistan, Uzbekistan
     
    PAC GROUP 
    Shevchenko str. 90, fl.11 – office 112
    050022 Almaty, Kazakhstan 
    Phone: +7 7273137878
    Fax: +7 7273137878
  • Korea

    ICK (International Cruise Korea) (MSC Partners)
    Gwanghwamun Officia Rm 1328 163 Sinmunno 1-ga, Jongno-gu
    Seoul - Korea
    Phone: + 82-2-6901-1761
    Fax: + 82-2-6901-1799
  • Singapore

    Modern Shipping Travels
    Pte Ltd 3, Shenton Way 15-12
    Shenton House Singapore 068805
  • Sri Lanka

    Travel House- Nkar Travels & Tours (Pvt) Ltd (MSC Partners)
    45, Ananda Coomaraswamy Mawatha, Colombo 07
    Sri Lanka
    Tel: +94 11 2564584
    Fax:  +94 11 2564587

    Jetwing Travels (MSC Partners)
    Jetwing House 46/26 Navam Mawatha
    Colombo 2 - Sri Lanka
    Phone: + 94 11 234 5723

  • Thailand

    SEA Tours (MSC Partners)
    Suite No. 88-92, 8th floor
    Payatai Plaza 128
    Phyathai Road, Rajthavee
    Bangkok 10400 - Thailand
    Phone: +66 022165783-93
    Fax: +66 053271401

    JOYFUL TRAVEL (MSC Partners)   
    88 SSP Bldg 3 Silom Khwang Suriyawong Khet Bang Rak
    Bangkok 10500 - Thailand
    Phone:+66 2634 2300
    Fax: +66 2634 2299
Luk